SomEtHiNg spEciaL foR aLL!!!

My LifE is tHe ArT of thE dRaWiNg wiThOuT aN eRasEr...

eVerYonE WanT's tO bE hApPy...NobOdy wAnT's tO bE pAiN...bUt, yOu jUst cAn'T hAvE a RaiNbOw wItHouT aNy rAiN...

Monday, November 30, 2009

Aku & Taman Bahtera


A'kum...sekali lagi aku sampai ke Taman Bahtera..Rumah yang telah aku diami sejak 2 tahun kebelakangan ini namun akan aku tinggalkan tak lama lagi...(cewah...syahdu pulak ayat...) sebab musabab yang membawa aku kembali ke sini???pakwe???sudah tentu bukan...rindu kat Ain??eh, pesal lak...Ain kat umah dia kat kampung...nape lak aku perlu memabukkan diri mencari Ain di sini???

Hmm..baiklah...untuk pengetahuan, aku kembali ke No. 7, Jalan 5, Taman Bahtera semata-mata kerana Mr. Bean....yea...Mr. Bean...adoiiii...tesis aku dia nilai jadi terpaksa la aku ikut kemahuan dia...tapi dalam hati aku Tuhan saja yang tahu...sakit hati, berdebar...takut juga rosak pointer aku hanya disebabkan 1 paper...ape aje la Mr. Bean tu...dia memang tak sah kalau tak menyusahkan pelajar-pelajar dia...

Apa pun, sabar la duhai hati...sekurang-kurangnya kebosanan ini terubat sedikit sebanyak kerana pada ketika ini aku dapat surf internet...wireless dah tak buat hal..kira ok la kan???dan lagi 1...sok pagi Ain Fathihah (roommateku yang kecik) akan sampai di sini...mungkin untuk menemaniku buat sementara atau sekadar singgah sebentar sebelum bertandang ke UM untuk menjadi pengiring pendebat UPSI..

Tak kisah la..yang penting sok Ain sampai.. tu pun dah cukup...


P/S:Ain, jangan lupa bawak makanan banyak-banyak tau..bekalan makanan kat umah ni dah abes...kita kan kuat makan...kaki makan la katakan...cepat la sampai Ain...kumerinduimu...hohohoho....

No comments: