SomEtHiNg spEciaL foR aLL!!!

My LifE is tHe ArT of thE dRaWiNg wiThOuT aN eRasEr...

eVerYonE WanT's tO bE hApPy...NobOdy wAnT's tO bE pAiN...bUt, yOu jUst cAn'T hAvE a RaiNbOw wItHouT aNy rAiN...

Sunday, November 15, 2009

Nieha yang kebosanan...


Hmmm....arini bosan sangat-sangat...
Nape la sejak 2,3 hari ni(opsss...dah lebih dua minggu laa...) Nieha asyik rasa boring sangat-sangat???mungkin sebab dah lama habis exam kot...

Tapi, nasib baik la ada gak roommate cam Ain yang selalu gak meriuhkan suasana...takde la rasa cam asyik nak nangis cam sem lepas lagi... huuhuuuhuuu...kesiannya insan bernama Nieha...

Tapi tak lama lagi, dah nak cuti...entah bila lagi dapat berborak panjang dengan Ain, Angah, Syikin dan semua rakan-rakan serumah yang lain..

Mungkin macam ni la perasaan semua orang yang akan meninggalkan dunia kampus...beginilah kot rasanya bila sudah berada di semester akhir, terpaksa berpisah dengan rakan-rakan yang selama ini sama-sama bergelak ketawa, bergurau senda dan melalui semua perkara bersama-sama...

Walau bagaimanapun, Nieha percaya, ada masa kami semua akan dapat berkumpul bersama kembali...cuma masanya saja yang belum pasti...perasaan sayang sangat menebal untuk meninggalkan teman-teman yang serumah, sebilik, sekepala yang selama ini sudah dianggap seperti ahli keluarga sendiri..

Tolong la diri ini yang sudah mahu menangis...hohoho...sedih tetap ada walaupun sedang kebosanan...Ain, nanti-nanti ada masa kita menonton movie sama-sama yea???bosan sangat-sangat ni...kenapalah 14 minggu terasa terlalu sekejap???masakah yang bergerak terlalu pantas atau diri inikah yang tidak menghargai masa yang sememangnya panjang????

Nieha pasti merindui kalian semua nanti...jangan lupakan kenangan kita semua ok...Miss u all...sem depan kita pergi jalan-jalan sama-sama lagi yea adik-adik semua...

3 comments:

ain fathihah said...

kak nieha yg bucuk macham malas mandi!
haha rindu akak!

rasa sekejab sgt kan 14minggu. rasa mcm dah lama sangat kenal akak walaupun 1sem ja kita sebilik.

huhu sedihnya next sem ain sorang2..

best dapat roommate mcm kak neha!

muahhh love u, sis!

ain fathihah said...

kak, nanti dah praktikal, jangan lupa update blog selalu. boleh ain tahu perkembangan akak dari jauh.

nieha niezzeissha said...

okeh cyg..dun wory k...akak pon cyg ain gak..take care tau sorg2 sem dpn...take care..garnier...hehee...